خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد:

شورای پنجم به دنبال لغو قرارداد‌های دقیقه نودی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۰۰

منتخب مردم در شورای پنجم با اشاره به جلسه میان اعضای شورای پنجم و شهردار تهران گفت: در آن جلسه قالیباف وعده داده بود که قراردادهای طولانی مدت در حال انعقاد شهرداری را لغو خواهد کرد و ما به دنبال این هستیم که از صحت وعده قالیباف درباره لغو قراردادها مطلع شویم.

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تاخیر در تصویب پیش‌نویس میثاق‌نامه شهردار آینده گفت:‌ به واسطه جلسه الویری، رئیس سنی شورای شهر با قالیباف که دیروز ظهر برگزار شد، صورت دستور جلسه دیروز تغییر کرد و به مواردی پرداخته شد که باید در جلسه مشترک میان قالیباف و الویری به بحث گذاشته می‌شد.

منتخب مردم در شورای شهر ادامه داد: در همین راستا اعضای شورا پیشنهادات خود را برای طرح در جلسه میان الویری و شهردار تهران به بحث گذاشتند. اکثر این پیشنهادات حول اخبار منتشر شده درباره‌ انعقاد قراردادهای طولانی‌مدت و پروانه‌های ساختمانی در شهرداری بود. به خصوص موضوعاتی که محمد سالاری در گزارش خود در جلسه هفته گذشته شورا ارائه کرده بود.

او با تاکید بر اینکه شورای پنجم درباره صحت و سقم این خبرها صدرصد مطمئن نیست، گفت: در جلسه‌ای که نزدیک به یک ماه پیش میان اعضای شورا پنجم و شهردار تهران برگزار شد، قالیباف وعده داده بود که قراردادهای طولانی مدت در حال انعقاد را لغو خواهد کرد و ما به دنبال این هستیم که از صحت وعده قالیباف درباره لغو قراردادها مطلع شویم.

حبیب‌زاده با اشاره به  بقیه جزئیات جلسه دیروز اعضای شورای پنجم هم تصریح کرد: در این جلسه درباره تبیین ارتباط میان شورای شهر و شهرداری صحبت شد و مقرر شد؛ موضوعاتی که خلاءشان در مدیریت شهری احساس می‌شود، مکتوب شده و تحت عنوان سوگندنامه با کاندیداهای آینده شهرداری تهران توافق و تفاهم صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه محتوای سوگندنامه عمدتا مربوط به مواردی می‌‌شود که در آن مدیریت شهری دچار آسیب شده است، ادامه داد: بیشتر این مسائل در حوزه نظارتی و مواردی است که در قانون به آن اشاره نشده و بر روی ذکر آن تاکید داشتیم. در این جلسه رای‌گیری صورت گرفت و قرار شد؛ سوگندنامه در جلسه آینده به تصویب اعضای شورا برسد.

این عضو شورای شهر آینده در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر نام میثاق‌نامه به سوگندنامه تغییری در پیش نویس تهیه شده در کمیسیون حقوقی و نظارت صورت خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: تصور نمی‌کنم با تغییر نام در متن سوگندنامه تغییر خاصی رخ دهد، اما به هر حال احتمال دارد تغییرات محدودی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز