خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس در واکنش به پیروزی لیست امید؛

فساد، رانت‌خواری و فروش شهر باعث تغییر رویکرد تهرانی‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۱۹

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ناکامی اصولگرایان فعلی شورای شهر تهران در راهیابی به شورای پنجم گفت: مردم به مسائلی از جمله فساد، رانت‌خواری و فروش شهر در مدیریت شهری حساس شده بودند و این موارد باعث شد تا مردم از رویکرد اصولگرایی به رویکرد دیگری روی بیاورند.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره پیروزی لیست امید و شکست لیست خدمت در انتخابات شورای شهر تهران گفت: مردم به اصولگرایی پشت نکردند و به چارچوب‌ها و اصول‌ها اعتقاد دارند، اما با این انتخاب اعتراض خود را به یک سری خواسته‌ها و سلایق نشان دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به مسائلی از جمله فساد، رانت‌خواری، فروش شهر،... حساس شده بودند، گفت: متاسفانه در این سال‌ها تراکم فروشی برای مردم شهر شرایط سختی را ایجاد کرد و این موارد باعث شد تا مردم از رویکرد اصولگرایی به رویکرد دیگری روی بیاورند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم رویکرد جدید بتواند پاسخگو باشد و به گونه‌ای نشود که مانند شورای اول شاهد چالش باشیم.

وی با اشاره به عدم انتخاب ورزشکاران در این دوره از انتخابات شورای شهر تهران گفت: مردم دیگر می‌دانند که برای اداره شهر به ورزشکار نیاز نیست، بلکه تفکر و دیدگاه توجه به ورزشگاه لازم است. به طور مثال آقای جدیدی یکی از کسانی بود که من در رفع رد صلاحیت او تلاش‌های بسیاری داشتم چرا که استدلالم این بود؛ مردم درباره صلاحیت ایشان با انتخاب یا عدم انتخاب‌شان باید نظر بدهند.

میرزایی نیکو ادامه داد: این عدم انتخاب نشان از رشد و عقلانیت مردم و توجه آنها به رشد و توسعه شهر است، چرا که ارزیابی اقدامات این افراد نشان می‌دهد، هیچ کاری برای شهر نکردند. ما امیدواریم نامزدهای منتخب مردم در شورا بتوانند خدمات موثری را به شهر ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز