خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون شهردار به افشاگری تندگویان درباره قراردهای نجومی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۶۶

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران به افشاگری تندگویان درخصوص قراردادهای نجومی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی در سیصدو سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سخنان محمدمهدی تندگویان در خصوص درآمد شهرداری از محل تابلوهای تبلیغاتی گفت: بودجه سازمان زیباسازی در سال 95 براساس مصوبه شورای شهر 101 میلیارد تومان است که از این عدد 43.8 درصد آن مربوط به هزینه های این سازمان است و 50 میلیارد تومان آن نیز مربوط به درآمد مازاد سازمان زیباسازی است.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای شهر قرار شد 30 میلیارد از این بودجه به حساب شهرداری واریز و 28 میلیارد تومان توسط این سازمان سرمایه‌گذاری شود.

امانی با اشاره به حضور عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به عنوان نماینده شورای شهر در سازمان زیباسازی گفت: وی می‌تواند در خصوص عملکرد این سازمان به شورای شهر توضیح دهد.

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی سازه‌های شهر تهران از طریق مزایده واگذار شده است و اگر غیر از این بود افشاگری کنید اظهار کرد: دارایی‌های شهر تهران به سه قسمت اموال منقول شامل پول‌های نقد و غیرنقد، اموال غیرمنقول شامل املاک شهرداری تهران و دارایی‌های عمومی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

امانی درباره محرمانه بودن دسترسی اعضای شورای شهر به سامانه اطلاعات مربوط به تابلوهای تبلیغاتی گفت: این نامه به امضای من رسیده است و دراین نامه آمده است ایجاد دسترسی به اطلاعات آماری و مالی ابزارهای تبلیغاتی قرارداد با شرکت‌های کارگزاران به تمامی اعضای شورا به لحاظ امنیت شبکه میسر نیست اما امکان پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع آن است که شرکت‌های کارگزاری با یکدیگر رقابت دارند و ما نمی‌توانیم اطلاعات مربوط به قرارداد این شرکت‌ها را در اختیار کسی قرار دهیم.

در ادامه تندگویان خطاب به امانی گفت: شما سه سال فرصت داشتید که به این موضوع پاسخ دهید و در حال حاضر نیز ما از سخنان شما قانع نشدیم.

چمران خطاب به تندگویان گفت: لطفاً تذکر خود را کتباً اعلام کنید تا پیگیری شود.

همچنین حکیمی‌پور، تندگویان و تعداد دیگر از اعضای شورای از مختاباد نماینده شورای شهر در سازمان زیباسازی خواستند دراین زمینه توضیحات خود را ارائه دهد که مهدی چمران رئیس  شورای شهر اجازه این کار را نداد و گفت: زمانی دیگر به ایشان فرصت کافی داده خواهد شد تا توضیحات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز