خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

انتخاب اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان در 3 هزار و 200 مدرسه

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۸۹۱

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از انتخاب اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان در 3 هزار و 200 مدرسه شهرستان های تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا فولادوند، ششمین دورۀ انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران که درسالن همایش های ولایت این اداره کل برگزار شد، اظهارکرد: روند انتخاب اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان در 3 هزار و 200 مدرسه شهرستان های استان تهران در مهر ماه سال جاری آغاز شد و با پایان یافتن این دوره اعضای انتخاب شده از سطح مدارس به انتخابات منطقه ای راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به این امر که مرحلۀ دوم و منطقه ای این انتخابات نیز در آبان و آذر ماه سال جاری با مشارکت 21 منطقۀ آموزش و پرورش در سطح ادارات انجام شد، افزود: در بخش منطقه ای در هر شورا 19 عضو وجود دارد که مدیر، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت معاون پروشی و فرهنگی و کارشناس انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش، کارشناس امور بانوان، 1 روحانی آگاه به مسائل تعلیم و تربیت و 1 نفر نمایندۀ مجمع خیرین مدرسه ساز به عنوان عضو انتصابی حضور دارند.

وی ادامه داد: بر اساس انتخابات 6 نمایندۀ اولیا، 3 نفر نماینده مدیران، 1 مدرس آموزش خانواده با اکثریت آرا و مشاور خانواده به تشخیص شورا انتخاب می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مدت زمان فعالیت شورای انجمن اولیا و مربیان در هر منطقه را 2 سال دانست و تصریح کرد: در انتخاباتی که در سطح شهرستان های استان تهران برگزار شد، 126  نفر از نمایندگان رؤسای انجمن های اولیا و مربیان مدارس مناطق 21 گانه در قالب 27 کاندیدا در این نشست حاضر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این قالب از هر منطقه 6 نفر نمایندۀ اولیای عضو شواری انجمن اولیا و مربیان منطقه در این انتخابات شرکت کردند که از این تعداد 6 نفر از اولیای دانش آموزان به عنوان عضو شورای انجمن اولیا و مربیان استان با اکثریت آرا انتخاب شدند.

فولادوند یادآور شد: در مقطع ابتدایی 6 کاندیدا، دوره اول متوسطه 5 کاندیدا و دورۀ دوم متوسطه 4 کاندیدا، از هر منطقه 3 مدیر به عنوان نمایندۀ مدیران و از هر مقطع یک نفر در این انتخابات حضور پیدا کردند که از مجموع 21 منطقه 63 مدیر در این انتخابات شرکت کردند و از بین کاندیداهای داوطلب از هر مقطع، یک نفر و در مجموع سه مدیر عضو شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران شدند.

وی با اشاره به این امر که 21 نفر از نمایندگان مدرسین آموزش خانواده برای تصاحب یک کرسی حضور داشتند، گفت: از این 21 نفر 9 نفر به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کردند و در نهایت یک نفر با رأی اکثریت آرا انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز