خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات تاکید کرد:

تاکید بر توسعه دوره‌های آموزشی مربیان هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۰۵۹

رئیس اداره آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: توسعه دوره‌های توان‌افزایی و آموزش‌های تربیت مربی از برنامه‌های اصلی سازمان امداد و نجات است.

به گزارش ایلنا، مجتبی رهبری با اشاره به برگزاری دوره بین‌المللی آموزش مربیان جست‌وجو نجات سراسر کشور، گفت: این دوره با هدف آشنایی با ظرفیت‌های استانی تیم‌های آنست، تکنیک‌های جدید جست‌وجو و نجات، رفع اشکال و توان‌افزایی مربیان تیم‌های آنست برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه گسترش و تجهیز توانمندی‌های استانی از اهداف اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی تیم‌های آنست است، اظهار کرد: هدف این است که تعداد مربیان و سگ‌های جست و جو و نجات در استان‌ها را افزایش داده و امکانات و توانمندی‌های خود را در این زمینه به‌روز کنیم.

رئیس اداره آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه سازمان برای افزایش دوره های تخصصی تربیت مربیان در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: امسال اعتباری برای برگزاری دو دوره بین‌المللی تخصصی پیش‌بینی شده بود که نخستین دوره آن برای توان‌افزایی تیم‌های آنست برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۱ سرمربی تیم آنست در کشور در حال آموزش‌های تخصصی خود هستند، گفت: این افراد پس از شرکت در آخرین دوره آموزشی تخصصی خود در آلمان، تخصص سرمربیگری خود را دریافت می کنند و پس از آن قادر خواهیم بود تا آموزش‌های تخصصی در حوزه تیم‌های آنست را به سایر کشورهای همسایه ارائه کنیم.

رهبری افزود: دوره‌های تخصصی متعددی در رشته‌های تخصصی مختلف امداد و نجات پیش‌بینی شده که در سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز