خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان نظام پرستاری خبر داد:

ضرب و شتم دو پرستار از سوی پزشکان/ نتیجه پرداخت‌های ده‌ها میلیونی همین است

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۷۲۳

قائم مقام سازمان نظام پرستاری از ضرب و شتم دو پرستار از سوی پزشکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریف مقدم؛ قائم مقام سازمان نظام پرستاری امروز در نشست خبری از حمله به دو پرستار توسط پزشکان در هفته‌های اخیر در یکی از بیمارستان‌های بابل و همچنین در بیمارستان شهدای تجریش خبر داد و اظهار کرد: در بیمارستان بابل یکی از پرستاران توسط متخصص قلب مورد حمله قرار گرفته است و در بیمارستان شهدای تجریش رزیدنتی پرستار دیگر را مورد حمله قرار داده که در هر دوی این حمله‌ها پرستاران مرد مورد تهاجم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ارازل و اوباشی که اظهار نخبگی می‌کنند و حرکاتی دور از شان مراکز درمانی انجام می‌دهند؛ چطور به خود اجازه می‌دهند که به پرستاران حمله کنند و مشتی را نثار چانه پرستار کنند.

شریف مقدم تصریح کرد: این مسائل که امروزه در بیمارستان‌ها شاهد آن هستیم؛ نتیجه پرداخت چند ده میلیونی به پزشکان است که اتفاقا در یکی از این موارد نیز پزشکی که پرستار را مورد اصابت ضربات خود قرار داده، پرداخت چند ده میلیونی داشته است. این افراد احساس می‌کنند از کره دیگری آمدند و پرستاران را زیر دست خود می‌دانند و با آن‌ها هرطور که می‌خواهند رفتار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز