خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

یگان ویژه با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۹۴۸

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: قرارگاه ظفر، پشتوانه نیروی انتظامی در ماموریت ها است و اکنون نیز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می‌رود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن کرمی» در حاشیه نشست تخصصی قرارگاه ظفر ویژه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: قرارگاه ظفر پشتوانه ناجا در ماموریت ها است؛ این قرارگاه در مراسم اربعین حسینی (ع) به خوبی نقش خود را در مردم یاری به نمایش گذاشت و اکنون نیز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می رود.

وی بیان داشت: نیروهای یگان ویژه در همه حال آمادگی لازم برای برخورد با ناهنجاری و تعرض را دارند و از مدت ها قبل از انتخابات نیز نسبت به ارتقاء آمادگی رزمی، عملیاتی و آمادگی بصیرتی خود اقدام کرده است؛ در این راستا، از ابتدای سال جاری نیز آموزش به دیگر واحدهای نیروی انتظامی در سراسر کشور را دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به حساسیت و اهمیت خاص انتخابات پیش رو و مشکلاتی که در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، تصریح کرد: به برکت ولایت و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله) سال خوبی را پشت سر گذاشتیم به طوری که امنیت کشور از نظر ایشان قابل قبول و آرامش مردم بسیارخوب بیان شده است.

وی تاکید کرد: قرارگاه ظفر نیز به عنوان پشتیبان سایر پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور، آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه اقدامات نابهنجار دشمن را دارد .

سردار کرمی، پرداختن به طرح ها و برنامه هایی همچون طرح ایرانشناسی و شهرشناسی در یگان های ویژه را سرمایه گذاری برای آینده برشمرد و بر لزوم پیگیری آن در آستانه انتخابات تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز