خبرگزاری کار ایران

سند نهاد ملی حمایت از کودک رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۶۹

سند نهاد ملی حمایت از کودک با حضور احمد مسجد جامعی، فاطمه دانشور و علی صابری اعضای شورای شهر تهران، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه دانشور؛ رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص این سند گفت: سند نهاد ملی حمایت از کودک با استفاده از تجربیات چندین ساله و پژوهش های کارشناسی توسط اساتید و نخبگان حوزه کودک و آسیب های اجتماعی تهیه شده است.

وی به ضعف قوانین در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: به همین دلیل امروز شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان و زنان بی‌سرپرست هستیم که باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ناهماهنگی بین دستگاههای اجرایی را دیگر مشکل حوزه کودکان دانست و گفت: نبود سیاست‌های یکپارچه مشکلات عدیده‌ای را در این بخش به وجود آورده است.

دانشور با اشاره به ظرفیت و پتانسیل سازمان های مردم نهاد و غیر دولتی گفت: اینگونه سازمان ها نقش موثری را در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

وی با اشاره به آمارهای مرتبط با زنان کارتن‌خواب در شهر تهران اعلام کرد: 85 درصد از کارتن خواب‌های جمع‌آور شده باردار هستند که این موضوع تلنگری به جامعه محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد دستگاههای مختلف بدون هرگونه نگاه جناحی به موضوع کودکان بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز