خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان مدیریت بحران کشور به ایلنا خبر داد:

جان‌باختگان سیل شب گذشته به ۱۱ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۶۰

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش جان‌باختگان سیل شب گذشته به ۱۱ نفر خبر داد.

اسماعیل نجار (رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بازدید خود از مسیر پاکدشت-قیامدشت که شب گذشته به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود شده بود، اظهار داشت: این مسیر ساعت ۱۲ امروز بازگشایی شد و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بارندگی شدید شب گذشته و جاری شدن سیلاب در حاشیه رودخانه‌ها ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند، خاطرنشان کرد: در پی این حادثه طبیعی چهار نفر در پاکدشت، یک نفر در شهرری، یک نفر در آذرشهر آذربایجان شرقی، چهار نفر در بندرعباس و یک نفر دیگر نیز در بجنورد جان خود را از دست داده‌اند.

نجار این را هم اضافه کرد که فردی که در بجنورد جان خود را از دست داده، روز گذشته دچار حادثه شده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از کسانی که در مسافرت هستند، درخواست کرد که در حریم رودخانه‌ها فعلا اتراق نکنند و به هشدارهای صدا و سیما در خصوص وضعیت جوی آب و هوا و بارندگی‌ها توجه کنند.

نجار اضافه کرد: در حال حاضر دستگاه‌های مختلف در حال برآورد خسارات هستند و قرار شده گزارش نهایی به وزیر کشور ارسال و ایشان برای تامین اعتبار مورد نظر این گزارش را در هیات دولت مطرح کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز