خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان بازرسی:

شایسته سالاری مهمترین رکن در کار آمدسازی دستگاه‌ها و نهادها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۳۶

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور شایسته سالاری را مهمترین رکن در کار آمدسازی دستگاه‌ها و نهادها عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، احمد رحمانیان در آئین تکریم و معارفه بازرسان جدید و سابق استان اردبیل با اشاره به وظایف و رسالت‌های سازمان بازرسی، اظهار کرد: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و نظارت بر حسن جریان امور دو وظیفه سنگین سازمان بازرسی است.

وی افزود: هر چند نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات از وظایف ذاتی و اصلی سازمان است اما نظارت بر حسن جریان امور حتی از آن هم مهم‌تر بوده و شامل گردش روان، آسان، سریع و بهتر کارها بوده به نحوی که روند فعالیت‌ها و خدمات در دستگاه‌ها و نهادها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه رفع تعارض و ایجاد شفافیت در امور کلید واژه موفقیت هر سازمان است، خاطر نشان کرد: شفافیت حق مردم است و تکلیف حاکمیت است که آن را باید ایجاد کند لیکن یکی از راه‌های ایجاد شفافیت الکترونیکی کردن امور است که علاوه ایجاد شفافیت تسریع و تسهیل در رسیدگی و پیشبرد امورات مردم را به دنبال می‌آورد.

رحمانیان شایسته سالاری را مهمترین رکن در کار آمدسازی دستگاه‌ها و نهادها عنوان کرد و گفت: اعتقاد به اصل ولایت فقیه، داشتن روحیه جهادی، تعهد، صداقت، حس مسئولیت، خلاق، مبتکر، فساد ستیز، قانونمند از مهمترین شاخصه‌های یک مدیر موفق است.

وی حمایت‌های قضائی از سرمایه گذاری و دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال را از موضوعات بسیار مهم در دستگاه قضائی عنوان کرد و افزود: باید برای تحقق آن بیش از پیش فعالیت کرد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی کرد و ادامه داد: در تاریخ پس از انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های بی شماری داشتیم و همه اینها موجب محکم‌تر شدن ریشه‌های انقلاب شده و انقلاب هر روز بیشتر مقتدر و پر صلابت شده است و امروز این درخت تنومند از هجمه بیشماری سر بلند و افتخار آمیز و موفق بیرون آمده است و تمام توطئه‌های دشمنان با حمایت‌ها و بصیرت مردم با شکست مواجهه شده است.

رحمانیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب بی نظیری است که تاکنون دشمنان نتوانستند در مسیر آن کوچک‌ترین انحرافی به وجود آورند و بحمدالله این نظام در سایه رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت شریف ایران توانسته در عرصه‌های مختلف از کشورهای پیشرو و قدرتمند در منطقه و جهان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز