خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

بهره‌برداری از 1800 پروژه ناتمام ورزشی در دولت سیزدهم / رفع عقب‌ماندگی‌های حوزه ورزش و جوانان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۸۴

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 1800 پروژه ناتمام ورزشی مانده از سال‌های گذشته در دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری شد، گفت: دولت سیزدهم زمانی‌ که مسئولیت را تحویل گرفت، 4200 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرهادی قره سید رومیانی در مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی، افزود: با تلاش‌های فراوان و تأمین اعتبارات مورد نیاز از تعداد پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام تعداد 1800 پروژه آن با صرف اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد تومان تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه در برش استانی، استان مرکزی در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام سهم به سزایی داشت، ادامه داد: سرانه ورزشی کشور 79 صدم درصد است، این در حالی است سرانه ورزشی استان مرکزی 96 صدم درصد است و این استان بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سیاست حاکم بر کشور در سکانداری مدیریتی، اعتماد به جوانان است و استان مرکزی نیز در راستای این سیاست از شاخص خوبی برخوردار است.

قره سید رومیانی تصریح کرد: همدلی خوبی در حوزه ورزش و جوانان با مدیریت ارشد استان مرکزی وجود دارد که این موضوع می‌تواند استان را بیشتر از پیش به عنوان پیشران هدفگذاری کشور پیش ببرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این مراسم با بیان اینکه تلاش برای رفع عقب‌ماندگی‌های حوزه ورزش و جوانان ضروری است، گفت: عقب ماندگی در حوزه ورزش و جوانان کشور و این استان زیاد است و باید همه تلاش‌های برای رفع عقب‌افتادگی‌ها در این حوزه به کار گرفته شود.

بهنام نظری افزود: نباید در حوزه جوانان کوتاهی صورت گیرد و باید آسیب‌های اجتماعی که جوانان را تهدید می‌کند، شناسایی شود. همچنین نیاز است در راستای افزایش اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان سازوکارهای جدیدی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: این استان در حوزه منابع انسانی، صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین بخش خصوصی از توانمندی‌های بسیار بالایی برای حمایت از برنامه‌های ویژه حوزه ورزش و جوانان برخوردار است که باید به درستی از آنها بهره‌گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی، بازوان پرتوان ادارات ورزش و جوانان هستند و این قشر باید با شور و نشاط برای پویایی و حرکت در مسیر رو به جلو ورزش استان مرکزی تلاش کنند.

نظری تصریح کرد: بهره‌گیری از تجربیات گذشته، توجه به ورزش‌های کارگری و دانشجویی و دانش‌آموزی از مهمترین مواردی است که در مدیریت ورزش و جوانان استان مرکزی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم، «مسعود پیرایش» به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی و از زحمات و تلاش‌های «عابد حقدادی» مدیرکل پیشین این حوزه در استان قدردانی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز