خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و چرام به ایلنا خبرداد:

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

کد خبر : ۱۴۶۷۴۱

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری گفت: آقای ایزدپور اصالتا بختیاری، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد و از جوانان حوزه وزارت ورزش و جوانان است.

ایلنا - یاسوج: پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پس از مدتی بلاتکلیفی شنیده‌ها حاکی از این است که جهانبخش ایزدپور که در بخش آموزش و پژوهش استانداری اصفهان مشغول به کار بوده به زودی سکان این دستگاه را در کهگیلویه و بویراحمد به دست می‌گیرد.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایلنا با تائید این خبر گفت: آقای ایزدپور اصالتا بختیاری، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد و از جوانان حوزه وزارت ورزش و جوانان است.

وی از احتمال برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲ روز آینده خبرداد و اظهار داشت: ایشان از خانواده‌های معظم شاهد بوده و امیدواریم در مسوولیت جدیدشان موفق باشند.

گفتنی است پیش از این حجت‌الاسلام سید جواد خاضع از روحانیون استان از زمان استانداری نیکزاد به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان مشغول بکار بود که چندی پیش با پایان یافتن حکم ماموریت، به محل خدمت خود برگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز