خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد خبر داد؛

تأمین سه دستگاه ایکس‌ری برای گمرکات استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۴۱

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت: با هماهنگی رئیس گمرکات کشور، مقرر شد تا شهریورماه سال آینده سه دستگاه ایکس‌ری به استان اردبیل اختصاص یابد.

به گزارش ایلنا، ذبیح‌اله سلمانی در دیدار با استاندار اردبیل با گرامیداشت ایام دهه فجر  از تأمین سه دستگاه ایکس‌ری برای گمرکات استان خبر داد و افزود: با هماهنگی رئیس گمرکات کشور، مقرر شد تا شهریورماه سال آینده سه دستگاه ایکس‌ری به استان اردبیل اختصاص یابد.

وی با اشاره به کاهش مالیات تولیدکنندگان تا 18 درصد گفت: در لایحه بودجه سال آینده کاهش مالیات صنعتگران و تولیدکنندگان تا هفت واحد پیش‌بینی شده و امیدواریم با مصوبه مجلس نرخ مالیات بخش صنعت از 25 به 18 درصد کاهش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری استان اردبیل از استان‌های پیشرو کشور است، گفت: در حذف قوانین مخل کسب و کار نیز اردبیل موفقیتی ارزشمند داشته است که قرار شد به زودی نشست مسئولان استان با رئیس سازمان سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شده و بر اساس فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان امکان حمایت از طرح‌های تولیدی و کارآفرینی فراهم آید. 

سلمانی در مورد مسائل مطرح شده در باب مولدسازی اضافه کرد: تاکید استاندار اردبیل بر بازگشت منابع حاصل از مولدسازی به پروژه‌های زیربنایی استان بود که قرار شد این موضوع به ستاد مولدسازی ارائه شده و امکان هزینه‌کرد این منابع در پروژه‌های زیربنایی فراهم آید.

وی  بیان کرد: هر آنچه که در اختیارات وزارت امور اقتصاد و دارایی است، ما سعی می‌کنیم به نفع تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان آن را به کار گرفته و در مسیر توسعه استان پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز