خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

اردبیل صاحب مرکز کنترل ترافیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۳۶

شهردار اردبیل گفت:مرکز کنترل ترافیک در طی یکسال تجهیز و امروز با بهره‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، محمود صفری در آیین بهره برداری از ۴۴ طرح عمران شهری با بیان این‌که تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد زیرساخت‌های مطلوب شهری است، اظهار کرد: به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی،۴۴ پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان این‌که توسعه پارکینگ‌های شهری از جمله برنامه‌ها است، افزود: در راستای توسعه و ایجاد پارکینگ‌ در سطح شهر استفاده از ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مبنای کار است که در این خصوص نیز امروز شاهد افتتاح پارکینگ یاس محمدیه (درخشان) با ظرفیت ۱۸۵ دستگاه خودرو واقع در مابین میدان قیام و میدان امام حسین‌(ع) هستیم؛ قطعا با افتتاح این پارکینگ در مرکز شهر در یکی از نقاط پرتردد شاهد کاهش ترافیک خواهیم شد.

شهردار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه امروز مرکز کنترل ترافیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، تصریح کرد: با آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ میزان کنترل‌های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت؛ این مرکز طی یکسال تجهیز شد. 

صفری ادامه داد: مجتمع تجاری مسکونی تابان واقع در میدان ایثار به طرف میدان ولایت با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسیده و تحویل شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به توسعه بازار خشکبار نیز گفت: عملیات اجرایی فاز ۳ خشکبار با پارکینگ نیز امروز آغاز می‌شود، فازهای قبلی این بازار چون پارکینگ نداشت بنابراین در این فاز پارکینگ ویژه در نظر گرفته شده تا با راه‌اندازی این بازار از نظر پارکینگ مشکلی نداشته باشیم.

شهردار اردبیل در ادامه با تاکید بر توسعه مناطق شهری محلات کم‌برخوردار، تصریح کرد: در حال حاضر روشنایی پل گلمغان و ارجستان تکمیل شده و فرهنگسرای ملایوسف نیز آماده بهره‌برداری است.

صفری اضافه کرد: همچنین در محله گلمغان، خانه سلامت قائم با حمایت‌های مرکز بازآفرینی ایجاد و به‌زودی جهت ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به اهالی منطقه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. 

وی با بیان این‌که افتتاح‌ و کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌ها بعد از عید نوروز با اعتبار هزار و ۵۰۰  نیز در دستور کار است، افزود: در حاضر عملیات خاکبرداری پل بسیج آغاز شده بهار سال آتی با حضور مسئولان کشوری عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود؛ همچنین در خصوص پل قدس نیز عملیات عمرانی تمام شده و تنها بحث زیباسازی آن باقی‌مانده که به محض اتمام به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز