خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل در گفت و گو با ایلنا:

باغ شریعت اردبیل تغییر کاربری نخواهد داشت / حفظ و افزایش سرانه فضای سبز جزو اولویت‌های شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۱۱۲

شهردار اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده مقرر شد باغ شریعت تغییر کاربری نداشته باشد و این باغ در راستای افزایش سرانه فضای سبز به پارک عمومی تبدیل شود.

محمود صفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص ساماندهی وردی شهر اردبیل از سمت مغان بیان کرد: ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان در دستور کار است و از آن حیث اهمیت دارد که این مسیر، محل ورود مسافرانی از جمهوری آذربایجان است و زیبنده نیست که مسافران کشور همسایه در ورود به شهر تاریخی و توریستی اردبیل با اوضاع نابسامان مواجه شوند.

وی افزود: در خصوص ساماندهی این مسیر در سفر ریاست جمهوری به استان مبلغ 200 میلیارد تومان درخواست کرده بودیم که متاسفانه این درخواست مورد قبول واقع نشد. بر این اساس بازگشایی و ساماندهی ورودی شهر در برنامه میان مدت تا بلند مدت قرار گرفت.

شهردار اردبیل درباره المان میدان وحدت نیز گفت: با اقدامات انجام شده تمامی مطالبات پیمانکار این پروژه بروز شد. بر اساس برآوردهای انجام شده پیش بینی می شود این المان تا پایان فروردین تکمیل شود و پس از آن اقدامات عمرانی و تکمیل مرحله کف سازی این المان پیگیری خواهد شد.

صفری درباره باغ شریعت نیز بیان کرد: این باغ که مابین میدان ارتش و میدان بسیج قرار دارد به دلیل حساسیت موضوع ارتقای سرانه فضای سبز در اردبیل مورد پیگیری جدی شهرداری می باشد. از سال 84 برای تعیین تکلیف این باغ اقدام شده اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشده بود. بر این اساس شهرداری اردبیل از 2 ماه پیش پیگیر جدی موضوع شد و با حمایت وزیر کشور مشکل  ماده 9 این باغ حل شد و مقرر گردید حتی یک متر از این ملک نیز تغییر کاربری نداشته باشد و این باغ به پارک عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز