خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۹۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای محدودیت ترافیکی در روز ۲۲ بهمن ماه در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید حجت فتاحی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمهیدات ومحدودیت ترافیکی در محل اجرای مراسم در دو فاز اعمال خواهد کرد.

وی افزود: در فاز اول از ساعت 24 شب روز جمعه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع است در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: درفاز دوم از ساعت 8 صبح روز شنبه تمامی معابر منتهی به هسته مر کزی شهر از جمله میدان ارتش،چهاراه حافظ،میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین، میدان ۱۵خرداد، سه راهی دانش به میدان شریعتی، میدان شریعتی ،میدان ورزش به چهاراه امام، پل پیر عبدالملک،چهاراه امام،تقاطع امام حسین،چهاراه عالی قاپو به سمت چهاراه بازار اعمال خواهد شد.

 فتاحی بیان کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از رینگ هدایت شده بود می توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰و۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

وی افزود: انتظارمی رود همشهریان عزیز همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز