خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان:

هوای یخبندان تا اواسط هفته آینده در اردبیل ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۳۳

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هوای سرد و یخبندان تا اواسط هفته آینده در اردبیل ماندگار است.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هوای سرد و یخبندان تا اواسط هفته آینده در اردبیل ماندگار است.

وی افزود: مجدداً از اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی آسمان استان به تدریج ابری شده و در مناطقی از استان بارش برف احتمال می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آغاز بارش‌ها در سطح استان گفت: با ادامه فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه، آسمان استان ابری بوده و در برخی مناطق به ویژه در مناطق کوهستانی بارش خفیف برف تا صبح فردا تداوم خواهد داشت.

محمدی افزود: همچنین از امروز تا صبح فردا با تقویت پرفشار سطح زمین، در اغلب مناطق استان وزش باد شرقی گاهی با سرعت تند تا نسبتا شدید و در جاده های مواصلاتی مناطق مرکزی توام با کولاک برف پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوا از پنجشنبه هفته جاری تا اواسط هفته آینده روند کاهشی خواهد داشت، لذا توجه به توصیه‌های هشدار سطح زرد شماره ۴۴ مرکز پیش‌بینی استان اردبیل تاکید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز