خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تداوم ناپایداری‌های جوی تا روز چهارشنبه در اردبیل / کولاک برف و یخبندان در گردنه‌های برف‌گیر تهدیدی برای رانندگان / همراه داشتن تجهیزات زمستانی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۸۸۳

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: کولاک برف در جاده های مناطق کوهستانی و گردنه ها و یخبندان سطح جاده ها از اثرات مخاطره آمیز بارش برف در استان است.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل آغاز بارش برف از شب گذشته در غالب مناطق استان، کولاک برف در جاده های مناطق کوهستانی و گردنه ها و یخبندان سطح جاده ها از اثرات مخاطره آمیز این بارش خواهد بود.

وی افزود: این ناپایداری ها تا عصر امروز (دوشنبه 13 دی‌ماه) تداوم داشته و موقتاً تا عصر سه شنبه (۱۴ دی) جو استان پایدار خواهد بود؛ در روز چهارشنبه (۱۵ دی) نیز ناپایداری های ضعیف انتظار می رود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان خلخال با دمای 8 درجه زیر صفر و شهرستان بیله سوار با 5 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

محمدی تصریح کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، تجهیزات زمستانی لازم را جهت عبور از جاده ها و گردنه های برفگیر استان به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز