خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

خروج سامانه بارشی از استان اردبیل / حاکمیت روزهای آفتابی و شب‌های سرد و یخبندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۲۳

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز با خروج سامانه بارشی از استان، ضمن کاهش ابرناکی، شرایط جوی در استان پایدار می شود.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: براساس نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی از شامگاه جمعه در استان غیرفعال شده و دمای هوا در شب گذشته در مرکز استان به 15 درجه و در شهرستان نیر به 17 درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: با ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، همچنان تا صبح یکشنبه هفته جاری هوای سرد در استان حاکم بوده بطوریکه در مناطق مرکزی و جنوبی استان در ساعات شبانه و اوایل صبح کمینه دمای هوا به منفی ۸ تا منفی ۱۴ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: از اینرو طی امروز و فردا در جاده های مواصلاتی استان مخاطراتی همچون یخبندان و کولاک برف انتظار می رود.

محمدی ادامه داد: از امروز با خروج سامانه بارشی از استان، ضمن کاهش ابرناکی، شرایط جوی در استان پایدار می گردد.

وی گفت: در هفته جاری روزهایی غالباً صاف و آفتابی گاهی همراه با وزش باد و شب هایی سرد و یخبندان را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: رانندگان در حد امکان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد در جاده های مواصلاتی استان حتما به تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ مجهز باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز