خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

عمران شهری در ایجاد رضایت مردم نقش موثری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۳۳

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عمران و توسعه شهری منجر به رضایت مردم شده و به امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی اردبیل به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خدمت توسعه عمران شهری هستند چراکه عمران و توسعه شهری منجر به رضایت مردم شده و به  امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند. 

وی با بیان این‌که اگر شهرداری و اعضای شورای شهر اردبیل جهت تحقق مطالبات مردم و توسعه عمران شهر، اگر خواسته‌ای از وزارت کشور، سازمان‌ شهرداری‌‌ها و دهیاری‌های کشور و سایر نهادها داشتند در اسرع‌وقت و با تمام توان پیگیری خواهیم کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت و همدلی بین شهرداری و اعضای شورای شهر ادامه داد: این وحدت و همدلی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به بسیاری از مشکلات شهر پایان داده است که باید این روند همچنان حفظ شود‌. 

نیکزاد گفت: انتظار داریم تلاش‌ها جهت تامین زیرساخت‌های شهر اردبیل و زیباسازی آن همچنان با قوت از سوی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز