خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۲۴۰ میلیارد پروژه در سفر استاندار لرستان به شهرستان ازنا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۵۳

۲۴۰ میلیارد پروژه در سفر استاندار لرستان به شهرستان ازنا به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در بدو ورود به ازنا با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با نثار گل به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس  ادای احترام کرد.

استاندار لرستان در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ازنا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سفرهای مختلفی به شهرستان‌ها به مناسبت دهه فجر داشتیم و امروز توفیق داشتیم خدمت مردم شریف ازنا برسیم و برنامه های مختلفی در دستور کار قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه پروژه‌های افتتاحی امروز شهرستان ازنا با اعتباری حدود ۲۴۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اجرا شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به وجود ۴۴ پروژه و طرح انجام شده  در شهرستان ازنا، توانستیم از چندین پروژه مهم بازدید کنیم.

استاندار لرستان از افتتاح ۷ کیلومتر از چهارخطه ازنا _شازن_اراک خبر داد و گفت: این پروژه به علت اهمیت بالا از اهداف مهم و از  مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در شهرستان ازنا می باشد که با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ۷ کیلومتر از آن امروز  افتتاح شد.

زیویار در مورد این پروژه ادامه داد:در مجموع ۲۶ کیلومتر از ۳۵ کیلومتر چهارخطه ازنا_اراک در محدوده استان لرستان خوشبختانه به سرانجام رسیده، و  ۹ کیلومتر  باقیمانده آن تا اواسط سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

زیویار با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به طول ۳۱ کیلومتر در ۱۲ روستای شهرستان ازنا  مورد بهره برداری قرار گرفت، یادآور شد:  لوله گذاری این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد ریال انجام شده و با بهره برداری از آن تعداد ۴۷۶۵ نفر تحت پوشش شبکه قرار خواهند گرفت و برای ۲۱ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح دو پروژه خوابگاه دانش آموزی مولوی شهرستان ازنا، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در دو طبقه تالار و یک طبقه خوابگاه دانش آموزی و یک پروژه دیگر  در حوزه کشاورزی به نمایندگی از ۱۷ پروژه این حوزه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در محل گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای برجله خبر داد.

در پایان این مراسم استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی لرستان با حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ازنا، در راستای مطالبات مردمی در برنامه میز خدمت شرکت نموده و پاسخگوی مردم و نمازگزاران عزیز این شهرستان بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز