خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۶۴

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴ پروژه صنعتی افتتاح می شود، گفت: با افتتاح این پروژه ها برای ۳۰۷ نفر اشتغالزایی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان در گیلان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه با تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه فجر برای ۳۰۷ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، ادامه داد: با بهره برداری این پروژه‌ها نوید رشد، توسعه و پویایی بیش از پیش صنایع استان را در پی دارد.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها در مقیاس ملی ارزیابی می‌شوند افزود: در میان واحدهای صنعتی قابل افتتاح، تعدادی طرح توسعه و تعدادی نیز کارخانه تازه تأسیس می‌باشند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از این واحدها در شهرستان و تعدادی در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسند، اضافه کرد: در خصوص زمینه‌های تولید این پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارکه فجر، می‌توان به تولید نئوپان، انواع پوشش و لباس بیمارستان، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، آسفالت کیسه بدون بافت پلاستیکی و دستکش معاینه اشاره کرد.

در مجموع سال جاری بیش از ۱۵۰ طرح نیمه تمام صنعتی به اتمام و بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز