خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

طرح‌های نیمه تمام در بوئین زهرا تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۸۶۸

فرماندار بوئین زهرا گفت: تعداد بسیار زیادی پروژه نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ تا ۹۰ درصد داریم که در کمیته برنامه ریزی امسال نیز ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به جهت تکمیل این پروژه‌های اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد ادیب‌رامندی با اعلام این خبر گفت: در هفته دولت امسال ۱۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیار تومان و با اشتغالزایی ۶۴۷ نفر به صورت مستقیم و ۹۰۶ نفر به صورت غیرمستقیم افتتاح خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود: مهمترین ویژگی دولت، مردمی بودن آن است و دولت مردان و در راس آنان حضرت آیت الله رئیسی، با سفر‌های استانی خود در طول یکسال و حضور در جمع مردم، این ویژگی را اثبات کرده‌اند.

ادیب رامندی اضافه کرد: اصلی‌ترین هدف دولت محرومیت زدایی، رعایت عدالت، فساد ستیزی با ویژگی مردمی بودن وتلاش شبانه روزی است و وظیفه ما دولتمردان است که در جهت تحقق اهداف دولت قدم برداریم.

فرماندار بوئین زهرا گفت: در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان قزوین، اعتبارات خوبی به جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان اختصاص داده شده است که مهمترین آن میتوان به تکمیل پروژه سد بالاخانلو و خط انتقال آب شرب از سد به ۵ شهر و ۳۰ روستا و اراضی کشاورزی تحت پوشش آن در پایین دست و آغاز طرح مطالعاتی راه آهن قزوین، بوئین زهرا، ساوه به قم اشاره کرد.

وی عنوان کرد: اولویت اصلی اختصاص اعتبارات کمیته برنامه ریزی برای سال آینده در حوزه آب، راه، کشاورزی، بهداشت، گردشگری و ورزش بوده است و انشاالله تا دهه فجر پروژه‌های بسیار خوبی را تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز