خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر و فرماندار؛

زنگ مدارس پردیس نواخته شد / شرکت عمران ۲۰ مدرسه دیگر در شهرستان پردیس می سازد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۹۴

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه فرماندار و مسئولان آموزش و پرورش پردیس صبح امروز - دوشنبه اول مهرماه- با حضور در مدارس شهر جدید پردیس زنگ آغاز سال تخصیلی را به صدا درآورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون وزیر شهرسازی در مدرسه شهید اسماعیلی که بتازگی توسط شرکت عمران پردیس ساخته شده است،ضمن تبریک سال  تحصیلی جدید به خبرنگاران گفت: در حوزه مسکن مهر از نظر تعداد مدارس مشکلی  نداریم .

حبیب الله طاهر خانی  افزود: در سال جدید ۵ مدرسه در آغاز ساخته شد و شروع به‌کار کرد و ۶ مدرسه دیگر هم بتازگی افتتاح کردیم و با تجهیز اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس قابل استفاده برای حضور دانش آموزان است.

 معاون وزیر شهرسازی از ساخت ۲۰ مدرسه دیگر در پردیس خبر داد و گفت: ما به ساکنان مسکن مهر این تعهد و قول را می‌دهیم که از نظر زیرساختی دچار مشکل نشوند . در پرند نیز مدارس مناسب با جمعیت ساکن ساخته می‌شود .

وی درباره طرح اقدام ملی اظهار کرد:  آغاز طرح با ۴۰۰ هزار واحد مسکونی بوده  و در  شهرهای جدید با  مشارکت  بخش خصوصی این طرح انجام خواهد شد  و زمانی‌که فرایند ساخت به ۳۰ درصد برسد پیش فروش آن در شهرهای جدید آغاز خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز