خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آبیک خبر داد:

16 هزار دانش‌آموز آبیکی راهی مدرسه می‌شوند/تحصیل 9 دانش‌آموز روستای دبیریان در کانکس

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۷۰

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: در اولین روز از ماه مهر، بیش از 16 هزار و 600 دانش‌آموز شهرستان آبیک راهی 101 مدرسه می‌شوند.

علیرضا اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در اولین روز مهر و سال تحصیلی جدید، بیش از 16 هزار و 600 دانش‌آموز راهی 101 فضای آموزشی می‌شوند که در 568 کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به 48 مدرسه دولتی و 67 کلاس درس و تحصیل یک هزار و 550 نوآموز پیش دبستانی افزود: در مدارس دولتی پنج هزار و 34 دانش‌آموز مقطع ابتدایی در 53 مدرسه و 233 کلاس درس، سه هزار و 673 دانش‌اموز متوسطه اول در 26 مدرسه و 134 کلاس درس و دو هزار و 550 دانش‌آموز متوسطه دوم در 16 مدرسه و 119 کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در 29 مدرسه غیردولتی ابتدایی و 201 کلاس درس، دو هزار و 614 دانش‌آموز تحصیل خواهند کرد.

اینانلو مطرح کرد: در مدرسه استثنایی شهر آبیک در مقطع ابتدایی و متوسطه اول 64 دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به افزودن چهار فضا به فضاهای آموزشی شهرستان آبیک افزود: فضاهای جدید به نام مرحوم موسوی امام جمعه فقید شهرستان آبیک در شیفت مخالف مدرسه شهید وادیپور، فضای جدید مدرسه شهدای مدافع حرم به مدرسه امام سجاد (ع) و شهیدان حاجی‌سیاری و فضای جدید در مدارس باقرآبادکرد و دبیریان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: پروژه فضای آموزشی 9 کلاسه شهرک فردوس شهر آبیک حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد این در حالی است که پروژه 12 کلاسه شهرک بعثت حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اینانلو اضافه کرد: طبق اعلام خیّر سمائیان و اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان قزوین، بزرگترین مجتمع خیرساز 17 کلاسه شهر آبیک شامل 12 فضای رسمی کلاس، نمازخانه، آزمایشگاه، سالن و چمن مصنوعی اواخر پاییز امسال تحویل آموزش و پرورش شهرستان آبیک داده می‌شود که در حال حاضر، دارای حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل طرح تجمیع که چند سال پیش در برخی مدارس صورت گرفت، روستای دبیریان از جمله این مدارس بود که در حال حاضر، تخریب شده و درب و پنجره آن به سرقت رفته است.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل نداشتن فضای آموزشی به دلیل تخریب، 9 دانش‌آموز روستای دبیریان در کانکس تحصیل خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز