خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آبیک خبر داد:

ساخت یک باب مدرسه جدید در خاکعلی/ گردشی شدن مدارس تمام روستاهای بشاریات

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۵۸

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از ساخت یک مدرسه جدید در شهر خاکعلی خبر داد و گفت: تمام مدارس روستاهای بخش بشاریات به جز مدرسه روستای خرم پشته در سال تحصیلی جدید گردشی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا اینانلو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با محوریت بررسی مشکلات مدارس بخش بشاریات اظهار کرد: در حدود 29 مدرسه فعال بخش بشاریات یک هزار و 657 دانش آموز در سه مقطع تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی تعداد دانش آموزان 19 مدرسه مقطع ابتدایی بخش بشاریات 934 دانش آموز ذکر کرد و افزود: در هشت مدرسه بخش 476 دانش آموز مقطع متوسطه اول و در دو مدرسه بخش 247 دانش آموز مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: سعی شد در سال تحصیلی 98_97 دانش آموز جامانده از تحصیل نداشته باشیم و حتی بعضا دانش آموزان چند پایه زیر 10 نفر داشتیم که به مدرسه فرستادیم.

اینانلو اضافه کرد: ساخت یک باب مدرسه در شهر خاکعلی در دستورکار قرار دارد که مقرر شده در فضای قدیمی مدرسه شهید اصغریان این شهر احداث شود.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی دهیاران و شوراها با آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف این اداره خاطرنشان کرد: از دهیاران و شوراها درخواست می‌شود در موضوعات آموزشی اظهار نظر نکنند تا آموزش و پرورش با چالش و مشکل مواجه نشود گرچه می‌توانند پیشنهاد ارائه دهند.

این مسئول اذعان کرد: مسائل آموزش و پرورش با کار کارشناسی معاونان و کارشناسان این اداره در زمینه سال تحصیلی جدید در حال بررسی است  تا با چالش و مشکل مواجه نشویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: مدارس تخریبی بخش بشاریات مورد سرقت سارقان قرار گرفته که لازم است برای امنیت این تدبیر لازم اندیشیده شود.

اینانلو ادامه داد: با توجه به فاصله یک کیلومتری روستاهای مالی آباد، حلال آباد و باقرآباد کرد به یکدیگر، یکی از مدارس این روستاها تجهیز و برای سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز