خبرگزاری کار ایران

تاراش مطرح کرد:

37 مدرسه فرسوده در بخش زبرخان نیشابور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۸۳

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان نیشابور گفت: ۳۷ مدرسه با ۱۵۲ کلاس درس فرسوده در بخش زبرخان شهرستان نیشابور وجود دارد که برای بهسازی و تعمیر این کلاس‌ها به حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سید مجتبی تاراش در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: امسال ۱۱ هزار و ۴۸۲ دانش آموز در مقاطع مختلف بخش زبرخان نیشابور در حال تحصیل هستند که این تعداد نسبت به سال قبل ۳۵۰ نفر افزایش یافته است.

وی  گفت: در حال حاضر ۱۲۵ مدرسه با ۵۲ کلاس چند پایه در این بخش وجود دارد که از این تعداد ۱۰ مدرسه خیّرساز است و نیکوکاران تا کنون چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش این بخش کمک کرده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان نیشابور گفت: در این بخش با کمبود ۲۰ معلم در بخش متوسطه و ۵۰ معلم ابتدایی مواجه هستیم و ۱۲ معلم از معلمان این بخش، حق‌التدریسی هستند.

تاراش افزود: هزار ۵۰ نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش بخش زبرخان نیشابور فعالیت می کنند که از این تعداد  ۸۰۰ نفر کادر آموزشی هستند و امسال هیچ نیرویی به آنها اضافه نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ طرح عمرانی در آموزش و پرورش این بخش در دست اجراست که شامل هفت نمازخانه و سه مدرسه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز