خبرگزاری کار ایران

محمد پذیرا عنوان کرد؛

اعمال قانون بیش از 32 هزار خودروی آلاینده در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۹۵

رئیس اداره محیط زیست، ایمنی و بهداشت شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در خصوص 32 هزار و 285 دستگاه خودروی آلاینده زیست محیطی اعمال قانون شد.

به گزارش ایلنا از مشهد ؛ محمد پذیرا ظهر امروز به خبرنگار ما گفت: 6 هزار و 205 مورد از این تخلفات مربوط به خودروهای دودزا و 16 هزار و 223 مورد مربوط به نداشتن معاینه فنی بوده است.

وی با بیان اینکه مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی خودرو و رفع نقص تا 17 درصد از میزان آلودگی هوا می‌کاهد، اظهار داشت: پنج هزار و 944 تخلف نیز مربوط به نداشتن گواهی برچسب معاینه فنی بوده است.

پذیرا گفت: یکهزار و 72 تخلف نیز مربوط به صداهای نامتعارف و 988 مورد نیز مربوط به بوق زدن های غیر ضروری است.

رییس اداره محیط زیست، ایمنی و بهداشت شهرداری مشهد ادامه داد: مابقی تخلفات نیز مربوط به مواردی نظیر پرتاب کردن ضایعات، حمل حیوانات و اشیاء کثیف، تخلیه نخاله و زباله، استفاده از نورافکن و ریزش روغن و بنزین است.

پذیرا افزود: همچنین طی این مدت از این تعداد، پنج هزار و 866 دستگاه خودرو به تعمیرگاه منتقل شده است و گروه گشتی متشکل از ضابطان قضایی به صورت مستمر با گشت زنی در سطح شهر خودروهای آلاینده زیست محیطی را متوقف و در خصوص آنها اعمال قانون می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز