خبرگزاری کار ایران

داوطلبان هلال احمر با پنجاه هزار تومان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند

کد خبر : ۱۲۷۲۷۶۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان سیستان و بلوچستان میزان حق بیمه افراد را در این صندوق حداقل ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پایگاه امداد و نجات دهستان سفیدآبه با حضور برخی مقامات استان سیستان و بلوچستان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان هلال احمر و مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 پایگاه امداد و نجات دهستان سفیدآبه با حضور خداداد اولیایی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان سیستان و بلوچستان)، حبیب‌اله راهداری (فرماندار شهرستان نیمروز)، بهزاد دهمرده بخشدار بخش صابری و جمعی از مسئولان هلال احمر و مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اولیایی در مراسم افتتاح این پایگاه، اظهار داشت: فعالیت‌های ارزنده داوطلبان هلال احمر در کمک رسانی در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی و دیگر سوانح قابل تحسین است و افزایش پایگاه های امداد و نجات در مناطق مختلف استان در کاهش زمان برای دسترسی به حادثه دیدگان و ارائه خدمات بسیار تأثیرگذار است.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این استان افزود: امکان عضویت داوطلبان هلال احمر در صندوق بیمه اجتماعی فراهم شده و می‌توانند برای عضویت و ثبت نام بیمه اجتماعی به کارگزاری‌های صندوق در سراسر استان مراجعه کنند.

اولیایی میزان حق بیمه افراد را در این صندوق حداقل ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: سطوح درآمدی و میزان حق بیمه در ۸ سطح قرار دارد و حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان و حداکثر ماهیانه ۱۳۳ هزار تومان است که بیمه شدگان می‌توانند بصورت سالیانه، شش‌ماهه و یا سه ماهه پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز