خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در مواجهه با باران‌های مونسون در آماده باش کامل باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۲۰

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شرایط موجود و بارش‌های مونسون و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه داشتن شرایط فعلی تا پنجشنبه و جمعه هفته جاری؛ در آماده باش کامل باشند.

به گزارش ایلنا، حسین مدرس خیابانی روز سه‌شنبه در دومین نشست شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان، شرکت پخش فرآورده های نفتی، سهمیه ویژه سوخت بنزین و گازوئیل را در اختیار ستاد بحران فرمانداری ها در شهرستان های مورد نظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: همچنین سهمیه ویژه آرد برای نانوایی‌های مناطق سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص دهد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای پایداری خدمات در شرایط موجود و نگهداری از زیرساخت‌ها، تیم‌های پشتیبان برای پایداری شبکه های برق، مخابرات و آب و فاضلاب در منطقه استقرار یابند. 

وی بیان کرد: بالگردهای امداد هوایی نیز برای نقاطی که دسترسی سخت است در نظر گرفته شود که بر این اساس اورژانس هوایی با سه فروند در حالت آماده باش است و هلال احمر نیز با یک فروند هلیکوپتر آمادگی برای پشتیبانی برای شرایط اضطرار را دارد.

مدرس خیابانی تاکید کرد:با توجه به اینکه محدودیت پرواز برای بالگردها وجود دارد این محدودیت در شرایط بحران فعلی تا ۳ و ۴ روز آینده برداشته شده تا بالگرد ها بتوانند در نقاط مرزی و نقاط دور از دسترس نیز خدمات‌رسانی داشته باشند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیروهای نظامی و انتظامی برای امداد رسانی در شرایط مورد نیاز آمادگی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز