خبرگزاری کار ایران

همکاری 120 هزار همیار با پلیس راهور استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۵۵

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: 120 هزا همیار پلیس در استان قزوین با پلیس راهور همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور سرهنگ حسن پور رئیس پلیس راهور قزوین، خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از دانش آموزان دوره ابتدایی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

سرهنگ حسن پور در این مراسم بیان کرد: این همایش به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شده و نمادی از هوشیاری  قانون طلبی و نظم  دانش آموزان جهت تردد عبوری، خودرویی برای اعزام از محل زندگی به محل تحصیل است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین اظهار کرد: در این راستا به رانندگان سرویس مدارس نیز آموزش هایی داده می شود تا این سرمایه ها را به سلامت به مقصد برسانند و ما می خواهیم در این همایش ها دانش آموزان به پلیس کمک کنند تا پلیس به هدف خود که سلامت و ایمنی دانش آموزان است برسد.

سرهنگ حسن پور با اشاره به آمار همیاران پلیس در استان قزوین عنوان کرد: 120 هزا همیار پلیس در استان قزوین وجود دارد که حدود 14 هزار نفر در دوره پیش دبستانی، 55 هزار پلیس یار نوجوان، 45 هزار نفر پلیس یار جوان و 14 هزار نفر فرهنگ یار پلیس در استان وجود دارد.

وی در پایان گفت: همیاران باید پلیس را در رسیدن به هدف خود که سلامت و ایمنی دانش آموزان و شهروندان است کمک کنند تا آمار تصادفات به حداقل برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز