خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت در پاسخ به ایلنا بیان کرد:

مذاکرات اتاق اصناف و وزرات صمت برای رفع مشکلات مالیات/ خودکفایی در تولید کالاهای حساس را در دستور کار داریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۶۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اتاق اصناف و وزارت صمت هر ساله مذاکراتی برای رفع مشکلات مالیات دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا رحمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال ایلنا که برخی از اصناف از افزایش مالیات خود شکایت دارند، آیا در این زمینه با سازمان امور مالیاتی گفت وگو داشته‌اید تا در شرایط رکود، ملاحظه اصناف را داشته باشند، اظهار کرد: اتاق اصناف و وزارت صمت مذاکراتی دارند و همه ساله این مذاکرات انجام شده و با اطلاعات خود اتحادیه‌ها و سندیکاها همیشه به تفاهم می‌رسند.

وی مهم‌ترین مشکل کوتاه‌مدت صنعتگران استان قزوین را  تامین سرمایه در گردش و تامین مالی ذکر کرد و افزود: صنعتگران توانایی و امکان تولید، بازار فروش کالاها، کارگر آماده به کار را دارند که پیگیری در این زمینه‌ها انجام می‌شود و قول‌هایی برای حل مشکلات را داده‌ایم.

وزیر صمت درباره راهکار حل مشکلات کارگران شرکت کنتورسازی قزوین گفت: مشکل شرکت کنتورسازی قزوین در کارگروه‌های مربوطه مطرح و تصمیمات لازم أخذ شده تا مشکلات این شرکت را رفع کنیم.

رحمانی ادامه داد: در حمایت از واحدهای صنعتی، تصمیماتی را که کارگروه‌ها بگیرند لازم الاجراست.

وی اضافه کرد: خودکفایی در زمینه کالاهای وارداتی و همچنین برخی از کالاها که حساس، مهم و پیشران هستند را در دستور کار قرار داده‌ایم که می‌توان به پارچه و چادر مشکی اشاره کرد و طی برنامه 2.5 تا سه ساله آینده خودکفایی تولید در زمینه چادر تحقق می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما خارج کردن خودروهای فرسوده و از رده خارج است تا با جایگزینی خودروهای جدید باعث کاهش هزینه ها و آلودگی هوا شویم .

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که آیا با جایگزینی خودروهای جدید به جای پراید قیمت‌ها شکسته می‌شود، تصریح کرد: هر محصولی قاعدتا قیمت خودش را دارد و نمی‌توانم در این زمینه نظری ارائه دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز