خبرگزاری کار ایران

جلوخانی خبر داد:

ممنوعیت عرضه و فروش ماهی توسط دست‌فروشان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۲۱

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: فروش و عرضه ماهی تازه و منجمد توسط دستفروشان ممنوع بوده و طبق قانون مجازات دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی جلوخانی گفت: نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی از وظایف سازمان دامپزشکی بوده و در این بین عرضه ماهی و میگو که فسادپذیری و حساسیت بیشتری دارند در اولویت این نظارت‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: عرضه ماهی با توجه به شرایط ابتلا به بیماری‌های ویروسی و میکروبی که دارند باید همواره بیشتر مورد نظارت باشد و به طور حتم توزیع آن از سوی دستفروشان ممنوع است.

جلوخانی اظهار داشت: عرضه انواع مواد غذایی خام دامی به‌صورت غیر استاندارد و در شرایط غیر بهداشتی به هیچ وجه قابل اغماض نیست و برخوردهای قانونی به دنبال دارد.

این مسئول با بیان اینکه اداره دامپزشکی قزوین از هرگونه فروش و عرضه ماهی تازه و منجمد به صورت دستفروشی جلوگیری می‌کند، عنوان کرد: به محض رویت چنین مواردی حسب وظایف سازمانی با متخلفان برخورد قانونی به عمل می آید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده فروش و عرضه ماهی در معابر عمومی، مراتب را از طریق تلفن گویای 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز