خبرگزاری کار ایران

طرح ضربتی نظارت ویژه بر ترازوهای مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی در ایلام

کد خبر : ۱۹۰۵۸۶

در ماه مبارک رمضان طرح ضربتی نظارت ویژه بر ترازوهای مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان ایلام انجام شد.

ایلنا: در ماه مبارک رمضان طرح ضربتی نظارت ویژه بر ترازوهای مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان ایلام انجام شد.

محمد مددی مدیرکل استاندارد ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با توجه به بند ۷ ماده ۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین المللی یکاها(SI) به عنوان سیستم رسمی اوزان و مقیاس ها در کشور و کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، از وظایف سازمان استاندارد می باشد که در همین راستا از ابتدای امسال ۱۸۹۰ مورد وسیله سنجش سبک مورد آزمون قرار گرفت.
محمد مددی گفت: در ماه مبارک رمضان، طرح ضربتی نظارت ویژه بر ترازوهای مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان ایلام انجام شد.
وی با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح نظارت و بازرسی وسایل سنجش مراکز صنفی، مراکز عرضه میوه وتره بار، قنادی ها و نمایشگاههای عرضه کالاهای مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان، در استان ایلام به عمل آمد.

مدیرکل استاندارد ایلام از آغاز طرح آزمون باسکول های ثابت همکف در استان خبر داد و گفت: در همین راستا پس از برنامه ریزی های به عمل آمده با مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاسهای سازمان ملی استاندارد ایران، در چهار ماهه اول سال ۱۳۹۳ شرکت های همکار تایید صلاحیت شده سیار، در استان ایلام مستقر شده اند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶ باسکول ثابت همکف مورد آزمون صحت سنجش قرار گرفته است.
مددی با اعلام این مطلب افزود: در این مرحله آزمون اولیه، سنواتی، بعد از تعمیر و صحت کار ۵۶باسکول ثابت همکف استان از جمله واحدهای تولیدی مانند شن و ماسه، آرد، سیمان، موزاییک، و همچنین بازارچه های مرزی، کشتارگاه ها، مرغداری ها و سیلوها و مراکز خرید گندم، توسط شرکت همکار تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز