خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس:

با موافقت وزیر، اختیارات بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منطقه آزاد ارس تفویض می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۳۹

هیات نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

ایلنا: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس گفت: در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی، هیاتی از مدیران و کار‌شناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از منطقه آزاد ارس بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیار راستگو با بیان اینکه در جلسه مشترک با این هیات مذکور نیازهای منطقه آزاد ارس در حوزه غذا و دارو و مسایل درمانی بهداشتی باتوجه به موقعیت خاص این منطقه مرزی و فعالیت واحدهای صنعتی تولیدی در شهرکهای صنعتی و ظرفیت‌های تجاری فراوان ارس تشریح و مورد بحثقرار گرفتف اظهار داشت: با وجود صد‌ها فعال اقتصادی و تجار و بازرگانان باسابقه در منطقه ارس و توسعه فعالیت‌های تولیدی در حوزه صنایع غذایی و دارویی، تفویض اختیارات وزارت بهداشت می‌تواند گام موثری در کاهش بروکراسی اداری و تسریع در پاسخگویی به فعالین حوزه‌های تولیدی و تجاری مواد غذایی و دارویی باشد.
وی گفت: این هیات همچنین از چند واحد تولیدی مواد غذایی و آرایشی - بهداشتی در شهرک صنعتی و نیز تاسیسات و تجهیزات درمانی منطقه و اداره استاندارد جلفا بازدید کرد.
راستگو تصریح کرد: پس از بررسی‌های کار‌شناسی لازم در این خصوص برابر ماده ۲۷ قانون مناطق آزاد، اختیارات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای اعمال مدیریت واحد بر منطقه و رفع نیاز سرمایه گذاران و مردم به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز