خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

دانشگاه فرهنگیان برای آینده جامعه اهمیت بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۰۲

برگزاری آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش در اسفند ماه

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان اهمیت بسیاری برای آینده جامعه دارد و دانشجومعلمان در آینده، مسئولیت ایجاد محیط تربیتی در مدارس را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، صبح امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

اصغر باقر زاده در این نشست به اهمیت و نقش موثر دانشگاه فرهنگیان اشاره و اظهار کرد: برای ساختن یک جامعه باید خانواده و مدرسه را ساخت و برای ساختن مدرسه باید معلم ساخت و محل ساختن و تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رویکرد اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان است، از این رو تا می‌توانید در اجرای فعالیت‌ها به دانش‌آموزان نقش بسپارید و این اقدام باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول سپس به تشریح برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع از جمله پویش مهر ریاست جمهوری، اردوی راهیان پیشرفت، اعتکاف، برنامه‌های دهه فجر و هفته تربیت اسلامی و طرح یک روز برای فردا پرداخت و گفت: پویش مهر با تغییر روند، نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شد.

باقرزاده  با بیان اینکه کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های بسیاری در همه بخش‌ها و مناطق کشور داشته است، عنوان کرد: دانش‌آموزان در بازدیدها، پیشرفت‌ها را با قلم و بیان خود به تصویر کشیده و گزارش‌های آن را به مدرسه و معلمان ارائه می‌کنند و در مرحله بعد این گزارش‌ها را برای دیگر دانش‌آموزان و والدین و همچنین برای دیگر مدارس به نمایش می‌گذارند و سپس در شهرها و استان‌های دیگر و به شکل یک جشنواره در سراسر کشور برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با برنامه ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته، مقرر است، آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود و در بازه زمانی خرداد نتایج نهایی اعلام شود و بعد دوره‌های توانمندسازی برگزار شود تا برای مهرماه افراد آموزش دیده و توانمند وارد مدارس شوند.

در این جلسه مدیرکل آموزش وپرورش گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه پرورشی و فرهنگی و جهاد تبیین ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز