خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تا پایان آذر ماه؛

ظرفیت صنایع تبدیلی قزوین 81 هزار تن افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۷۰

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال جاری پروانه بهره‌برداری صنایع تکمیلی با ظرفیت تولید ۸۱ هزار و ۳۷۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۹۹ هزار و ۴۷۰ تن صادر شده است.

به گزارش ایلنا، آبرودات مصلایی با اعلام این خبر گفت: ۱۷ فقره پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی در این استان در 9 ماهه سال جاری صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک‌هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده و با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۲۲۵ نفر در استان فراهم شده است.

وی عنوان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های کود حیوانی غنی شده، بسته بندی خشکبار و میوه‌های خشک، تولید انواع ساندویچ و سالاد، بسته بندی خرما و تولید و بسته بندی کشمش بوده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در همین بازه زمانی ۲۸ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۲۰۴ هزار و ۴۱۳ تن صادر شده که با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۹۱۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در آذر ماه سال جاری یک پروانه بهره‌برداری با ظرفیت ۲ هزار تن و جذب 2 هزار و 200 تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۱۷ نفر در منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز