خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

استفاده از پهپاد در عرصه کشاورزی قزوین استقبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۹۵

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای فراگیر شدن استفاده از پهپاد در فعالیت‌های مختلف کشاورزی و ارتقای کیفیت محصول و کاهش هزینه‌ها آماده همکاری و حمایت جدی هستیم.

به گزارش ایلنا، قربانی، معاون حقوقی مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی کشور از مرکز تولید پهپاد گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد فرانمای بلند آسمان بازدید کرد.

علی راه انجام در این بازدید گفت: ظرفیت‌های خوبی در کشور و استان داریم که شاید برخی از آن‌ها را نادیده گرفته‌ایم که تولید پهپاد یکی از آن‌هاست.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: جای خرسندی دارد که در استان قزوین در کنار تولیدات متنوعی که در صنعت و کشاورزی داریم امروز با تلاش مجموعه‌ای از جوانان خوش فکر شاهد شکل‌گیری مجموعه‌ای در تولید پهپاد هستیم که این محصول بویژه در کشاورزی می‌تواند کارآیی زیادی داشته باشد.

وی یادآورشد: استفاده از پهپاد در بخش‌های مختلف سم‌پاشی، نقشه‌برداری و کاداستر، پایش تصویری، کمک به رفع تداخلات اراضی، پیشگیری از فعالیت متخلفان در کاربری اراضی کشاورزی بسیار ضروری و تاثیرگذار است و امیدواریم بتوانیم از این محصول در سطح گسترده‌تری برای مکانیزه شدن ضریب کشاورزی استفاده کرد.

راه انجام اظهار کرد: رویکرد استفاده از ابزارهای نوین و هوشمند در این عرصه می‌تواند نگرش جدیدی در کشاورزی ایجاد کند و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت فرابرد می‌توان نیازهای فنی را تامین کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان هستند که می‌توانیم با هماهنگی و تعامل با شرکت فرابرد برای آموزش و استفاده از پهپادها برنامه‌ریزی مدونی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز