خبرگزاری کار ایران

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی استان:

ظرفیت صنایع تبدیلی قزوین 53 هزار تن افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۷۸

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نیمه نسخت امسال پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی با ظرفیت تولید ۵۳ هزار و ۹۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۶۰ هزار و ۷۰۰ تن صادر شده است.

به گزارش ایلنا، آبرودات مصلایی با اعلام این خبر افزود: تعداد پروانه‌های صادر شده 11 فقره در حوزه صنایع وابسته به کشاورزی بود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک‌هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۵۴ نفر در استان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های بسته‌بندی تخم مرغ، عسل، تصفیه و بسته‌بندی کشمش، خوراک آماده طیور، سردخانه بالای صفر، بسته‌بندی گوشت، رب گوجه فرنگی، بسته بندی خشکبار و حبوبات بوده است.

این مسئول گفت: همچنین در همین بازه زمانی ۱۶ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۱۴۳ هزار و ۹۵۸ تن صادر شده که با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۵۳۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی اضافه کرد: همچنین در بازه زمانی شهریور ماه سال جاری ۲ پروانه بهره‌برداری با ظرفیت ۹۷۴ تن و جذب ۱۸۸۰ تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۲۲ نفر در منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز