خبرگزاری کار ایران

مدیر صنایع تبدیلی استان:

52 هزار تن به ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی قزوین افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۸۲

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سه ماه ابتدایی سال جاری پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت تولید ۵۲ هزار و ۱۲۰ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۵۸ هزار و ۸۲۰ تن صادر شده است.

به گزارش ایلنا، آبرودات مصلایی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۹ پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در این استان صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک‌هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۳۳ نفر در منطقه فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی است.

این مسئول گفت: همچنین در همین بازه زمانی ۱۰ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۳۳ هزار و ۴۰۰ تن صادر شده که با بهره‌برداری از این جواز تاسیس‌ها برای ۱۴۴ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی گفت: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه‌های سیب زمینی نیمه آماده منجمد، سردخانه دو مداره، انواع میوه خشک، روغن خام زیتون، روغنکشی زیتون، بسته بندی مواد غذایی، خوراک آماده طیور و فرآوری و کنسرو زیتون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز