خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماهه نخست امسال؛

بیش از ۷ میلیون و ۶۱۴ هزار تن کالا با ناوگان جاده‌ای قزوین جابه‌جا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۶۲

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۷ میلیون و ۶۱۴هزار و ۲۲۹ تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابه‌جا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا معیری‌پور با اعلام این خبر گفت: در ۸ ماهه نخست امسال، ناوگان حمل و نقل کالای استان هفت میلیون و ۶۱۴هزار و ۲۲۹تن کالا را به مقاصد داخل و خارج از استان جابه‌جا کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این میزان حمل کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۸۵درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۵۱۲هزار و ۲۵۰ برگ بارنامه حمل کالا در استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۲.۷۷درصدی برخوردار بوده است.

معیری‌پور ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون کمیسیون‌های ویژه حمل و نقل جاده‌ای استان نیز به ۴۵۶ پرونده تخلف رسیدگی کردند که ۴۷پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۱۱، ۳۸پرونده مربوط به کمیسیون ماده۱۲ و ۳۷۱پرونده مربوط به کمیسیون ماده۱۴ بوده است.

این مسئول افزود: کمیسیون ماده ۱۱ ویژه تلخف رانندگان، کمیسیون ماده ۱۲ ویژه تخلفات ناوگان و ماده ۱۴ ویژه رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز