خبرگزاری کار ایران

در بهار امسال؛

486 هزار نفر با ناوگان برون شهری قزوین مسافرت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۲۵۲

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان در سه ماهه نخست سال جاری، 486 هزار و 812 مسافر را به مقصد درون و خارج از استان جابه جا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احسان شهبازی با اشاره به حمل و نقل مسافر در استان گفت: 51 هزار و 73 سفر در سه ماهه ابتدایی سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری قزوین انجام شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: از این تعداد مسافر 195 هزار و 911 نفر با اتوبوس، 226 هزار و 729 نفر با مینی بوس و 64 هزار و 181 نفر با خودروهای سواری کرایه سفر کرده‌اند.

وی عنوان کرد: 158 دستگاه اتوبوس، 798 دستگاه مینی بوس و 678 دستگاه سواری وظیفه خدمت رسانی و جابه جایی مسافران برون شهری را در این استان بر عهده دارند.

این مسئول یادآور شد: در بهار امسال 24 بازدید از فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافر این استان انجام شده است.

وی یادآور شد: مسافران می‌توانند انتقادات و شکایات خود از فعالیت ناوگان مسافر را از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند تا در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و یا مالکان وسایل نقلیه مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهبازی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری کمیسیون ماده 14 ویژه مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی 23 پرونده تخلف مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز