خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حمل و نقل کالای استان خبر داد؛

جابه جایی بیش از 11 میلیون تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۹۹

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال گذشته ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار و ۴۴۳ تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به مقاصد مختلف داخل و خارج از استان جابه جا شد که نسبت به سال پیش از آن ۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، رضا پردل گفت: در سال گذشته ۷۵۳ هزار و ۱۲۷ برگ بارنامه حمل کالا در استان قزوین صادر شد که 6 درصد افزایش داشت.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: بیشترین کالاهای جابه‌جا شده در این مدت مربوط به خاک معدنی و صنعتی، آهن آلات، میلگرد، انواع نوشابه و مواد پاک کننده بود.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل در قالب کمیسیون‌های ویژه حمل و نقل انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته با برگزاری ۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ به تخلفات ۹۱ راننده و ۶۴ شرکت متخلف در حوزه بار رسیدگی شد.

پردل یادآور شد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایت از ناوگان حمل و نقل بار برون‌شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند تا در کمیسیون های ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز