خبرگزاری کار ایران

در مرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛

جابه جایی بیش از 164 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۹۳۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان در یک ماه گذشته 164 هزار و 735 مسافر را به مقاصد داخل و خارج از استان حمل کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا معیری‌پور گفت: در ماه گذشته 709 هزار تن کالا به خارج از استان و 145هزار تن کالا داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان جابه‌جا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: همچنین در این مدت 64هزار و 622 برگ بارنامه حمل کالا، 149فقره کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل ونقل کالا و 90 فقره کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل مسافر صادر شده است.

وی عنوان کرد: 5 هزار و 711 برگ معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در 5 مرکز فعال معاینه فنی استان قزوین صادر شده است.

این مسئول عنوان کرد: در حوزه ایمنی و ترافیک نیز این اداره کل طرح ایمن سازی یا تجدید ایمن سازی مدارس را در 6مدرسه حاشیه راه‌ها اجرا و 10عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران توزیع کرد.

معیری‌پور افزود: همچنین گشت‌های بازرسی این معاونت از 76 خودرو به منظور کنترل اضافه تناژ بار بازرسی کردند و 9 گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک نیز انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز