خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به آبیاری نوین تجهیز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۴۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس اجرایی تعیین شده در سال جاری قرار است سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در جلسه ستاد سامانه‌های نوین آبیاری گفت: اعتبارات تخصیصی برای اجرای طرح‌های نوین آبیاری تعیین تکلیف و طرح‌هایی که روند اجرای آن‌ها تکمیل و تاکنون به بهره‌برداری نرسیده شناسایی و آسیب شناسی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: برای اجرای طرح‌های نوین آبیاری می‌توان از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی و نظام مهندسی کشاورزی استفاده کرد؛ طرح‌های راکد خصوصی که بخاطر نبود توان مالی راکد و بدون پیشرفت فیزیکی است سریعا به سازمان معرفی شوند.

وی تاکید کرد: پیگیری لازم از سوی مدیریت ترویج کشاورزی سازمان بمنظور برگزاری کلاس‌های آموزشی بهره‌برداران برای کشاورزان طرح‌های عمومی و شخصی راکد در جهت تکمیل و بهره‌برداری طرح انجام شود.

عطایی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان در قالب ۶ طرح به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: یک‌هزار و ۳۳۳ هکتار از مزارع کشاورزی استان در قالب ۴۴ طرح در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز