خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهاد کشاورزی استان:

اتاق فکر جهاد کشاورزی و مهندسان این حوزه در قزوین تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۴۲

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اتاق فکر جهاد کشاورزی و مهندسان نظام کشاورزی در قالب شورای مشورتی با هدف پیشبرد اهداف بخش خصوصی در این استان تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در دیدار با شرکت‌های خدمات مشاوره فنی بخش کشاورزی استان با تاکید بر تشکیل اتاق فکر در این حوزه گفت: این اتاق فکر باید ماهانه تشکیل شود و بر روی طرح‌ها و موضوعات مرتبط با بخش خصوصی در راستای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت کارشناسان و مهندسان کشاورزی تصمیم گیری کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مهم مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، انجام کارهای مشاوره‌ای در راستای اجرای طرح‌ها است که می‌توان برای آن سازوکاری جامع تدوین کرد.

وی عنوان کرد: اعتقاد داریم واگذاری کارها به بخش خصوصی باید با جدیت پیگیری شود و قطعا حضور کارشناسان در عرصه تولید می‌تواند به افزایش تولید و تحول دشت قزوین منجر شود.

این مسئول بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما در استان قزوین افزایش بهره‌وری در تولید گلخانه‌ها و محصولات زراعی است که به نظر می‌رسد کارشناسان و مهندسان بخش خصوصی در این رابطه ایده‌های بسیاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز