خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهاد کشاورزی استان:

پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۱۳

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شده و پس از هماهنگی با استاندار قزوین مصوب و اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی گفت: برای پیشبرد اجرای طرح پایدارسازی دشت قزوین نیازمند همگرایی دستگاه‌های مختلف هستیم که برای این مهم نیاز به حمایت گسترده وزارت جهاد کشاورزی داریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص یکپارچه سازی اراضی کشاورزی نیز بیان کرد: موضوع یکپارچه سازی اراضی کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای آن مدیر پروژه تعیین شد تا بتواند متمرکز در حوزه مربوطه فعالیت کند.

وی در ادامه به اقدامات یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در شهرستان آبیک اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از تاکیدات مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در سفر اخیر به استان قزوین برای یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در روستای حاجی تپه آبیک سریعا نشست با روستاییان برای یکپارچه کردن اراضی کشاورزی بر اساس چاه‌های آبیاری تشکیل شد.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون ۴۳ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخلات اراضی استان قزوین تکمیل و نهایی شده است؛ اما همچنان نبود عکس‌های دهه ۵۰ برای تطبیق و تصمیم نهایی مشکلاتی را ایجاد کرده که با دستگاهه‌ای نظارتی درحال مرتفع کردن آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز