خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

تکیه بر بخش خصوصی در اولویت جهاد کشاورزی قزوین قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۰۶۶

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توجه به بخش خصوصی و همچنین سند دار کردن اراضی کشاورزی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در اولویت و دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا افلاطونی در مراسم تکریم رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی که صبح امروز در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان مردم شهرستان های آوج، بوئین زهرا و تاکستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین برگزار شد، گفت: قزوین از خصوصیات ویژه و خاصی در سطح کشور برخوردار بوده و یکی از چهار دشت مهم کشور بوده و باید بتوان ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد و باید نگاهمان به تولید و کشاورزی ویژه باشد.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: قزوین در گردشگری کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است و می‌توان به این بخش توجه ویژه داشت.

این مسئول افزود: مدیریت آب، کشاورزی هوشمند، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، توسعه و بهره‌وری تولید، اصلاح الگوی کشت، تسهیل روند اداری برای تسهیلات کشاورزی از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد و تولید کننده باید صرفا دغدغه تولید داشته باشد و نباید برای دریافت تسهیلات پشت درها بماند.

وی عنوان کرد: نگاه من به بخش کشاورزی مدل توسعه استانی خواهد بود و در پی ایجاد تحول در استان خواهیم بود و در این راستا تعامل و همگرایی با سایر نهادها دارای اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز