خبرگزاری کار ایران

آزادی ۱۱۸ زندانی در یزد/ ۳۰ زندانی چشم به راه کمک ستاد دیه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۱۶

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۸ زندانی در یزد آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدمسعود عظیمی با اشاره به برگزاری پویش یلدای رهایی در استان اظهار داشت: بدهی این مددجویان مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که مبلغ ۱۰۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب گذشت رضایت مندانه اخذ شده از شکات، پذیرش اعسار و آورده مددجو تامین شده و با پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۱۸ زندانی از زندان فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان افزود: از این تعداد آزاد شده، ۷۶ مددجو مربوط به محکومین مالی، ۲۸ مددجو محکوم پرداخت مهریه، ۱۳ مددجو محکوم نفقه و یک محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند که از این تعداد ۱۳ نفر زندانی زن بودند که به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ادامه داد: در آستانه شب یلدا هم ۲ مورد آزادی دیگر نیز به این آمار اضافه خواهد شد و مجموع آزادی زندانیان امسال به ۱۲۰ نفر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ زندانی مشمول کمک ستاد دیه داریم و برای آزادی این زندانیان حدود ۴۰ میلیارد اعتبار لازم است که تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد از این مبلغ تا از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده و جلسات با مابقی شکات برای گذشت بیشتر از این مبلغ در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز