خبرگزاری کار ایران

بانوی یزدی در سالروز تولدش؛

۶ زندانی غیرعمد را هم زمان در یزد آزاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۴۵

بانوی یزدی در سالروز تولدش با اهدا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، شش زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد؛ مرجان چراغی نیک در روز تولدش با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های موجود در این ستاد مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بدهی ۶ زندانی را که به دلیل محکومیت های مالی و جرائم غیرعمد در زندان های استان تحمل حبس داشتند را پرداخت کرده و زمینه آزادی و بازگشت آنها به آغوش خانواده را فراهم کرد.

این بانوی یزدی در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: از سال ۱۳۷۵ اقدام به راه اندازی یک خیریه به همراه دوستانم کردیم و تا امروز ۷۹ خانواده نیازمند را تحت پوشش خود داریم و تلاش این مجموعه در تهیه و اهدای جهزیه، سیسمونی، لوازم التحریر و بسته های کمک معیشتی بوده است.

چراغی نیک در ادامه عنوان کرد: همزمان با سالروز تولدم تصمیم گرفتم تا با اقدامی این روز را در خاطرم ماندگار و در این روز ثوابی نیز به روح پدر مرحومم ”حسین چراغی نیک” برسانم که با همین نیت مبلغی را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی دوستان و خودم اهدا کردیم.

به گزارش ایلنا، با کمک این نیکوکار یزدی ۵ زندانی مرد و یک زندانی زن از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز